Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fjärilar i magen!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
 
Åh jag är så jäkla Pirrig i magen,som barn på julafton, det fladdrar och far omkring och jag har svårt att få något vettigt gjort alls.Jag ska iväg på äventyr till Huvudstaden och vad jag ska göra där får ni veta sedan ni som är nyfiken;)
Barnvakt ska vi oxå ha vilket verkligen inte hör till vanligheterna.Allt känns mycket spännande hur som helst!
Nu till något helt annat....jag älskar ju Retroprylar och tillbringar lite tid då och då på nätet och googlar runt på det ena och det andra,så härom dagen kom jag över min dröm retrovagn:)En blå Manchester ,Emmaljunga med svarta däck ,fatta hur lycklig jag är😀Längtar tills jag får visa er den😀
Följer fantastiskt duktiga människor på Insta som syr och donar i fina retrotyger så i dag kom denna skönhet hem till mej.Den beställde jag av LilleLo, och är mer än lovligt nöjd:)



Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: