Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Tävling!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
 
Tänkte ha en liten tävling nu när bloggen är lite omgjort och jag förhoppningsvis klarar av att blogga lite mer regelbundet;)
Själv tycker jag att tävlingar är hur kul som helst,och hoppas att även ni gillar att tävla:)
Det ni kan vinna är denna underbara Molo dräkt i storlek 68,den är använd 2 gånger så den är i mycket fint skick.För fin för att ligga inslängd i en garderob så hoppas den får komma till användning genom detta:)
För att tävla så skriv en liten rad i kommentarer om varför just du vill vinna:)Varmt Lycka Till!
Mio
Publicerat den 2015-05-14 klockan 12:37:48 Blogg/hemsida http://www.miomille.blogg.se

En av mina underbara gamla elever från vallaskolan fick barn för två dagar sedan å denna vore fantastisk att få ge till den lilla sötnöten! Nåt att växa i!
Puss min vän <3

Mio
Publicerat den 2015-05-14 klockan 12:38:29 Blogg/hemsida http://www.miomille.blogg.se

Å btw så är bloggen GRYMT fin nu!! <3

Elina
Publicerat den 2015-05-14 klockan 13:54:16

Min brorsdotter som är fem månader nu, är snart uppe i den storleken. Så härligt mönster som passar perfekt till sommaren och en underbar present. 😊

Jonna Aspenstedt
Publicerat den 2015-05-14 klockan 20:18:44

Både jag och min dotter älskar molo 😍 så denna hade blivit så fin på henne! Perfekt med att hon snart har växt ur storlek 62. håller alla tumma och tår för vinst✊

Mail: [email protected]

angelicasvarld.blogg.se
Publicerat den 2015-05-15 klockan 09:01:51 Blogg/hemsida http://angelicasvarld.blogg.se/

Men va fin - det är ju sånt här som gör att man blir sugen på en liten till!!

Eva-Britt Lundberg
Publicerat den 2015-05-15 klockan 17:49:31

Mitt lilla barnbarn som kommer den 9/7 i Uppsala skulle vara väldigt fin i den. Behöver nåt fint och inte bara Timråbodys.

Alexandra
Publicerat den 2015-05-15 klockan 23:13:31

Bara måste prova lyckan på denna fina till min dotter ..älskar naturmotiv och kollibris! <3

Annica
Publicerat den 2015-05-16 klockan 18:46:58

Eftersom jag blev gammelmoster för några dagar sedan skulle jag vilja vinna denna att ge till lillsnuttan ❤️
Hoppas på tur 👍🏼
Jättefin blogg 👍🏼

Ingrid Lindgren
Publicerat den 2021-03-20 klockan 15:48:14

Den skulle verkligen lilla Luna smycka
Som föddes i februari till mormors stora lycka
Brorsans kläder pryds av traktorer och tuffa grejer
Din superfina dress passar så bra till små tjejer🥰🙏🏼




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: