Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Ljuset i tunneln...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Som rubriken låter så verkar det äntligen som att det lugnat ned sej med kräk och skit här hemma....
Elly och Lilly har hållit på konstant sedan söndag så dom har varit helt utslagen stackarna .Det lugnade dock ned sej i natt och båda verkar få behålla en mini slurk med välling :) Peppar,peppar......

Tänk hur olika dagarna kan se ut som småbarns förälder, ena dagen piffad,förväntansfull och glad till att gå och lukta allt utom glass och kaka för att man ej hunnit duscha, och ett jävla piss humör pga sömnbrist :) Men vad gör väl det om tusen år?.....Kram på er!

 

Tror Lilly håller på att äta tillbaka det hon tappat, hon äter TYP hela tiden, men skönt att aptiten är tillbaka.






Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: