Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Snart är hon här❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Hemma igen:)Sista besöket nästa Måndag,för att sedan åka vidare till Ö-vik.Fattar det knappt att nu är hon snart här❤
Har fått tid för Induktion på Måndag ellerTisdag till veckan,spännande,är ju så nyfiken på den lilla där inne.
Känns bra att jag är i vecka 34+3 då,det blir ungefär som med Elly,hoppas att denna fröken är lika pigg.
Nu ska jag vila och ladda upp ordentligt så jag har mycket energi till veckan,Rederiet får hjälpa mej att få tiden att gå denna vecka❤Kram på er!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: