Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Nedräkningen!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Nu börjar det verkligen närma sej,tänk att tiden har på något märkligt sätt gått ändå???
Det kunde jag aldrig drömma om när jag blev sjuk i vecka 25❤
Jag har haft tur som har så många fina människor i min närhet,min underbara familj,mina fina stöttande vänner,underbara barnmorskor och läkare och många andra som visat omtanke,ni har och är otroligt viktiga för mej,ni har varit ljuset i tunneln❤Tack för att ni finns!
Under den gångna helgen så har jag kommit till insikt med att föda i vecka 36 här i Sollefteå nog tyvärr kommer att stanna som en dröm,då jag blivit sämre.Har tid på sjukhuset idag för bedömning,så får vi se vad som sägs.
Trodde jag skulle bli mer besviken men jag känner mej på något vis lättad och tacksam att det gått så länge som det gjort.Återkommer ikväll om hur det gick idag:)
Till något helt annat...;)Fick mina underbara kläder från Krimskrams idag,så himla nöjd,nästan tur att hon har ont om tid för att sy annars så skulle jag nog shoppa ihjäl mej;)❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: