Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Lidl skapar kaos !

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag har jag som resten av Sollefteå fyndat galonkläder på Lidl!
Dom är riktigt bra och väldigt billiga!
Köpte även till nästa höst med matchande stövlar till.Älskar när man hittar kanon grejer till bra pris!
Mamma var den som skjutsade och hjälpte mej,och oj vad värt det var att få komma utanför dörren,trots att det förmodligen kommer att sluta med ett besök på förlossningen för att kolla status....Men som sagt det var VÄRT det!

Emma
Publicerat den 2013-09-19 klockan 12:19:56

Hallå hallå! Ligg och vila!! ;-)

Linda
Publicerat den 2013-09-19 klockan 12:59:34

Emma har legat som en klubbad sen jag kom hem,och kommer så göra resten av dagen:)I morrn är det dock dags för koll igen, och då måste jag som röra på mej lite igen;)

Emma
Publicerat den 2013-09-19 klockan 19:12:23

Du är fantastiskt stark!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: