Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

In & ut!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Hej på er!Hoppas ni har det fint.
Huvudet är extra bråkigt idag,så ligger i sängen och försöker att få tiden att gå.
Tänkte uppdatera er lite snabbt om att jag är hemma igen i hemmets lugna vrå,och det är underbart skönt❤ Hoppas,hoppas att min vistelse hemma blir längre denna gång än sist:)
Har precis varit in på koll och nu ligger fröken finnemang med huvudet NER igen,och det är ju bra så jag slipper bli snittad:)
Hoppas verkligen att allt håller sej hyfsat lugnt tills nästa Fredag kl 24.00 för då får jag åka till Ö- vik istället för Sundsvall.... Det skulle vara såååå skönt,gillar verkligen inte Sundsvall,får kalla kårar av blotta tanken på att föda barn där.Huuuva!Men som sagt ,det får tiden utvisa.Kram på er!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: