Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Hopp om livet!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag har mamma varit här och hjälpt mej med lite bak till Idas födelsedag.Det blev drömmar och rulltårta med den smarriga äppelmosen.Det är oerhört frustrerande att inte kunna vara på benen så pass att man inte ens kan dra igång ett litet kakbak...Tur mamma finns,så frysen hinner nog eftersom fyllas med smått och gott ändå.
Roger håller på att fixa med middagen och själv ligger jag och ser på Tre Kronor:)Tro vad jag ska se sen då för nu är det snart bara sista säsongen kvar...
Idag är det första dagen Elly inte grinar halva dagen på dagis,vilket känns otroligt skönt i mamma hjärtat❤❤❤
Så idag är det en hyfsad dag helt enkelt!
Kram till er.

Mio
Publicerat den 2013-09-24 klockan 20:37:47 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Har du sett serien portkod 1321? Finns på svt play. Det är tio avsnitt a tio min ca. Skitbra (ungdoms)serie! Min kusin är med i den!!
Puss 💕😘💕

Linda
Publicerat den 2013-09-24 klockan 21:39:40

Nä den har jag inte sett men det ska jag göra:)Tack för tipset !Spännande med den kusin.Pussa favvo grodan från oss💚💚💚




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: