Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Hemtrevligt som bara den!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Idag har det inte varit lika ensamt och långtråkigt här hemma:)Mamma har varit här och bakat bullar och snoddas,och Ida har varit hemma från skolan.
Doften av nygräddade bullar och Idas evigt surrande har gjort allt betydligt trevligare😀

Sammandragningarna envisas dock med att fortsätta att plåga mej.Hoppas innerligt att det lugnar ner sej snart,annars måste det nog bli en ny koll i morgon:(Skulle vara skönt att slippa....
Man känner sej så maktlös när det inte går att göra något åt saken,mer än att ligga och vila,men det gör jag ju redan.HELA tiden.

Paket på posten var ju inte helt fel idag,lite smått och gott att glädjas åt:)Bl.a. Min absoluta favorit amnings bh från BooB,dom är så otroligt sköna och bra.Värd vart enda öre.

Nä nu dags för lite middag,korvstroganoff och ris idag .Ha det fint.Kram❤
Sanna Engström
Publicerat den 2013-09-26 klockan 19:23:23

Hej Linda!!! usch va tråkigt att bara ligga ner och inte göra nåt .. Jag vet själv eftersom jag fick göra det med oliver men inte lika länge . Tänkte om du ville ha sällskap nån dag så kan jag och oliver komma hälsa på en stund om du har lust . Jag kan ta med fika :-) kram sanna




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: