Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fundersam!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Har varit och kollat ögonen och blev helt däckad så har legat sen dess.
Vi blev däremot inte något klokare av besöket:)Hade hoppats på att undersökningen hade hjälp mej att fatta rätt beslut.
Är nu ännu veligare än innan.Det jag vet är att synen är försämrad men att synnerven inte är svullen.Än vill säga,När den börjar svälla så har trycket varit högt under en längre tid,och eftersom mitt tryck började stiga ganska nyligen så har det inte hunnit påverka synnerven,vilket är toppen,men samtidigt så gör ju det undersökningen rätt världelös i mitt fall.Det bästa är i alla fall att syn försämringen förhoppningsvis går till sej när Lilly är född och inte blir kvar som förra gången.Det som gör mej så osäker är ju att jag vill gärna gå 3 veckor till ,men frågan är om det är värt det?Hinner synen bli ännu sämre ,blir bäbis för stor för att huvudet ska palla med krystningarna?Kommer jag att ha passerat gränsen till vad jag orkar,så jag kanske inte ens orkar föda något barn?Hur som helst är det färdigt tänkt för idag ,nya tag i morgon:)Saker blir ju faktiskt inte bättre av att man sitter och grubblar:)
Undrar om dom saknar mej på förlossningen idag,hi,hi har ju ränt där varje Fredag känns det som,har varit på väg att ringa några gånger då sammandragningarna är riktig elak mellan varven,men jag tänker bryta trenden och försöka härda ut tills imorgon:)
Jo just det andra paketet innehöll en universal fotsack som passar dom flesta vagnar,Den kommer från Cab On ,och är hur smidig som helst.Fodrad med gosig flecee och vind och vatten tät.Elly ska ha den i syskonvagnen.Perfekt innan det är dags för åkpåse,men även sen mot snö:)Nöjd med mitt köp.Ha en fin Fredag❤

Mio
Publicerat den 2013-09-27 klockan 20:04:08 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Åh vilken fin fotsack!
Håller tummen att trycket i huvudet ej ökar...!!
Puss från oss 💕😘💕

Emma
Publicerat den 2013-09-28 klockan 18:16:36

Saknade dig tokmycket, meeeen gillar INTE att du "håller dig" från att ringa!! Vi är där för sånt. Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: