Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fredags koll •2

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag så är det ont,riktigt ont!Koll på Förlossningen där allt var bra,så fick sova hemma i min säng ännu en natt.Lycklig!
Själv är jag lugnare än läkarna,jag är sten säker på att Lilly stannar där hon är tills jag blir igång satt,en känsla jag har helt enkelt.
För varje gång som jag är och hälsar på förlossningen så blir jag bara mer och mer bestämd att jag på något vis måste överleva till vecka 36,för det är ju här med alla som känner mej så väl jag vill föda,inte till vilket pris som helst såklart men nästan....
Huvudvärken är en sak som ändå vissa tider på dygnet med morfin i kroppen är hanterbar men att synen är så dålig är mindre kul,vill ju faktiskt kunna se mina barn,men det är bara att ta dag för dag så får vi se vad det blir av det hela:)
Jag tänker i alla fall föda i rum nr 2 när det är dags,hoppas det är ledigt;)
Var även på vanlig MVC koll idag,och där såg allt bra ut.Skönt!
Kram på er💗💕

Helena
Publicerat den 2013-09-20 klockan 20:00:43

Rum nr 2 är mysigt, var där ett par gånger innan det blev dags på riktigt, men då fick vi också rum nr 2 ;-)
Kram

Emma
Publicerat den 2013-09-20 klockan 20:58:58

Om du håller ut så ihärdigt så bara måste vi se till att tvåan är ledig. Kram till dig!

Mio
Publicerat den 2013-09-21 klockan 06:59:57 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Älskade vän!
Du är en kämpe utan dess like - fortsätt kämpa ett litet tag till!!
Puss 💕💜💕




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: