Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fina vänner!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Tänk vilka fina , omtänksamma och underbara vänner jag har💕Jag är så otroligt tacksam och det underlättar verkligen att härda ut.Tack för att ni finns för mej!
Sängläge även idag,då huvudet och ögonen är riktigt elaka mot mej,morfinet hjälper inte ens lite idag.
Sammandragningarna är åter på besök så fortsätter dom så blir det förlossningen igen....Hoppas det lugnar sej!
Bästa stunden på dan att ligga och vila är när Elly sover middag,då har jag världens vackraste utsikt i alla fall💕
Hör av mej sen.Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: