Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

En natt!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Som rubriken lyder!En natt fick jag vara hemma i min sköna säng:(
På förlossningen i Sollefteå konstaterades att ännu mer hade hänt med livmodertappen...det innebar att det bara var att åka tillbaka till Sundsvall,denna gång med man dock❤
Försökte tänka att det nog bara var lilla doktorn som mätt fel, men när samma sak konstaterades här fick jag känna mej besegrad,och inläggning var ett faktum.
Så här ligger jag återigen sömnlös och glor i taket och maken som jag var så glad att jag hade med mej fanns det inte plats för....
Dessutom så har Lilly helt plötsligt fått för sej att rumpan ska vara ned så skulle förlossningen starta på riktigt så blir det snitt,fan vad jag gnäller men då känns det lite bättre,Väntar med spänning på vad dom säger på Ronden....
Kram på er❤

Helena
Publicerat den 2013-09-12 klockan 06:14:20

Du har all rätt i världen att gnälla, kram på dig <3

Stina
Publicerat den 2013-09-12 klockan 11:31:18 Blogg/hemsida http://vikla.se

Gnäll på du, det är skönt att få ur sig.
Men försök trösta dig med att allt är tidsbegränsat, snart så...
Kram på dig!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: