Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Då regnar det igen då!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Då var det sämre igen då.Jäkla skit väder!
Huvudet klarar verkligen inte av detta lågtryck.Blir sååå less!
Dagar som denna är det väldigt tufft att inte ge upp och bara blotta tanken på att ligga så här flera veckor till känns omöjligt.
Måste orka ringa sjukhuset i alla fall och få ögonen kollad då synen blivit ännu sämre,ser inget alls på morgonen nu,och det är ju inte så bra.
Om bara tiden kunde gå liiite fortare ändå....
Har kollat på gamla bilder sen Elly kom till världen i Umeå i vecka 34,Herre Gud vad liten hon var lilla❤Men nu har hon vuxit ikapp och är stora damen.

Mio
Publicerat den 2013-09-23 klockan 18:21:54 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Åh, finaste ellanbellan!! 💕😘💕




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: