Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Tänk om man kunde trolla ändå?

Publicerat den  i kategori Graviditet

Önskar att jag kunde trolla just nu.Då skulle jag vrida fram klockan tills det blev Måndag.Ja jag vet,det är bara 2 dagar dit,men det känns som en hel evighet.
Gjorde ett tappert försök med hjälp av mamma att bädda rent i sängen men det slutade med att jag blev helt SLUT!Av så lite,Suck!
Så här ligger jag nu igen som en dösill:)
Snart så återvänder livet!
Har packat det sista till Lilly i alla fall,alltid något trevligt❤
Ha en fin dag,och jag är SÅ AVIS på alla er som ska på Hallsta ikväll;)Men vad är väl en bal på Slottet?Puss😘




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: