Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Snart på väg!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Är så nervös idag,jag kommer nog inte kunna slappna av förrän Induktionen är ett faktum.
Tur att jag har bloggen,det hjälper nej att tänka på annat en stund:)
Nu ska bara barnen skjutsas på skolan,sen bär det iväg för mej och Roger❤
Vi har inte tid förrän halv 11,men det är skönt att vara i tid.Jag hör av mej när jag vet vad som händer under dagen:)Och hoppas att jag får visa er bilder på Lilla Lilly senare i dag;)
Nu ska jag pussa på dom barn som är hemma och suga in all energi jag kan.Puss på er och hoppas ni får en underbar höstdag❤

Sanna
Publicerat den 2013-10-07 klockan 09:44:23

Lycka till Linda, Roger och Lilly! Va spännande det ska bli att få se bilder inom kort.
Kram Sanna

Anneli
Publicerat den 2013-10-07 klockan 10:11:08

Lycka till idag!!! Tänker på er!!

Sara
Publicerat den 2013-10-07 klockan 11:53:24

Lycka till!

Stina
Publicerat den 2013-10-07 klockan 12:18:53 Blogg/hemsida http://vikla.se

ÅH; spännande!!
Håller tummarna hela dagen. Kram!!

Anki
Publicerat den 2013-10-07 klockan 12:22:19

Ett stort Lycka Till idag!! Ser fram emot en bild på prinsessan!!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: