Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

❤Lilly❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Inatt har jag haft Lilly hos mej hela natten:)Helt underbart!
I morse togs övervakningen och sonden bort,så nu gäller det att få i fröken käk:)
Hon är jätte duktig att Amma men det återstår att se om hon orkar hela målet så att säga. Gör hon inte det så kommer det prövas både med sked,kopp och flaska tills hon vuxit på sej så pass att hon kan ammas helt❤
Om hon inte gått ned i vikt så är det nog inte så långt bort med hemgång.Så här hålls tummarna stenhårt:)
Roggan,Alva och Agnes har varit här och vi har badat Lilly:)Hon tyckte det var jätte skönt.Nu är Roger och köper käk innan dom ska åka hem igen.Gillar inte alls när dom åker,det blir sååå ensamt och tyst.
Nu ska jag väcka Lilly och erbjuda henne lite mat:)
Alva och Agnes fnissade glatt idag när dom var borta på lekterapin;)Visst är dom för snygga?❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: