Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Inte lika glad...

Publicerat den  i kategori Graviditet

Tänk att saker och ting kan ändras så otroligt snabbt.Jag som kände mej så glad och nöjd idag .
Huvudet har under dagen blivit riktigt mycket sämre,är totalt väck.
Har pratat med sjukhuset igen,ska dit i morrn igen,så får vi se om det blir ändrade planer,blir så less.
Jävla skit sjukdom!
Blir lite glad när jag tittar på Lillys säng ,tänk att hon snart ligger där❤
Vi hörs i morgon💕Kram på er💕

Helena
Publicerat den 2013-10-01 klockan 17:00:37

Många kramar till dig <3

Susanne
Publicerat den 2013-10-01 klockan 17:08:45

Men finaste Linda <3 Det kommer gå så bra! Snart får du hålla din lilla Lilly i din famn <3 All kärlek och allt bra som går att önska, det önskar jag er! <3

Angelika
Publicerat den 2013-10-01 klockan 22:21:17 Blogg/hemsida http://www.lappstinta.bloggplatsen.se

Så fint ni ha gjort de för hon :) Där kommer hon sova gott. Hoppas att du snart får må bra. Kram!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: