Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fredagsmys!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Underbart att få ha lilla Lilly inne hos mej❤Riktig mys Fredag,vi ska se på Idol tillsammans jag och Lilly❤
Jag får inte ha henne hos mej i natt tyvärr,men kanske i morgon :)Hon är fortfarande stabil men har övervakningen kvar,i morgon ska vi prova att plocka bort den lite över dagen.Då ska vi gosa extra mycket när det inte är några slangar i vägen:)
Hjärtat undersöktes idag igen och nu var det så bra resultat så ytterligare en undersökning är inte nödvändig.Jag är så himla lycklig och oerhört lättad.
Nu behöver hon bara äta upp sej lite så blir det här toppen.
Kläder fick hon ta på sej idag för första gången,bodyn som hon fick av storasyster Elin passade perfekt:)
Nu ska jag gå till min bästa kompis Medela och lätta lite på trycket;)Ha en underbar Fredag.Kram❤❤❤

https://cdn1.cdnme.se/2469098/6-3/pic_52584183ddf2b3293971146d.jpg" class="image">




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: