Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fredag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag

Oj vad dagarna går fort .Jag hinner ingenting känns det som.Den lilla måste väckas och matas var tredje timma ,därefter ska det pumpas,bytas blöja, och gosa en massa ❤
Hur mysigt som helst men det går som bara runt:)
Det blir nog bättre när hon får bestämma själv hur hon vill äta och sova:)
Idag var det premiär med syskonvagnen ,och Elly tyckte det var hur mysigt dom helst att Lilly skulle ligga bredvid henne❤
Har hunnit shoppa och lagat lite gott käk oxå men nu är det ryggläge i soffan och se på IDOL.Elly sover och Lilly är ny äten så nu är det lugnt ett tag.
Köpte finaste ,gosigaste dressen i merino ull till Lilly,den kanske hjälper henne att hålla värmen bättre?Elly fick tights ,tröja och sockar från villervalla;)Känner mej mycket nöjd med mina köp.Nä nu börjar Idol,vi hörs i morrn.Kram på er!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: