Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Förväntansfull!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag känns allt så bra.En härlig känsla som det känns som det är alldelens för längesedan jag hade.
Tror att vetskapen om hur saker och ting kommer att bli hjälper mej att finna lugn,att inte fundera så mycket.....
Trots att huvudet hållit mej vaken större delen av natten så har jag modet uppe,önskar bara att morfinet kunde hjälpa lite men man kan väl inte få allt.
På benen är jag just nu i alla fall,sitter i soffan och glor lite på tv:n medans mamma står i köket och bakar igen.Schackrutor och tårtbottnar blir det idag:)Nu är det mesta klart inför Idas födelsedag,lite present fix bara och det är ju skönt när man inte vet hur länge sjukhusvistelsen blir.
Vi hörs igen senare❤

Mio
Publicerat den 2013-10-01 klockan 11:42:30 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Kram fina du!! 💜




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: