Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fortfarande hemma!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Godmorgon!Än så länge är det helt ok,trots att natten åter igen inte varit något vidare.Fattar inte varför sammandragningarna ska envisas så förbannat emellan åt?Nu spelar det i och för sej inte någon roll längre om det startar av sej själv så att säga,men det känns nog tryggare ändå om det startas igång under lite mer kontrollerade
former:)
Det är ju helt moget och klart där "nere" så att säga så det lär inte bli en sån utdragen förlossning:)
Kallt är det i dag kände jag när barnen stack i väg på skolan,så nu åker nog Lillys varmare overall ned i väskan ändå:)
Idag ska jag försöka att packa det sista ,väntar på ett litet paket från danska IdaT bara sen så:)Älskar deras kläder och nu har dom stor Rea på deras shop,visar sedan om paketet hinner att komma:)Ha det fint så länge!❤

michaela- mamma till tre 💗
Publicerat den 2013-10-04 klockan 10:19:23 Blogg/hemsida http://minahjartanochjag.webblogg.se/

underbar overall och mössa. det kommer bebisen säkert trivas i :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: