Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Förberedelser!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Tänk vad kroppen klarar av egentligen,kan inte låta bli att tänka på hur fantastisk människokroppen är.Det finns som alltid en liten reserv på något vis.
Ännu en taskig natt men orkar inte ens bry mej längre,gillar läget och inser att nu är det inte länge kvar.Det ger mej styrka!
Bäddad Lillys vagn och barnen har plockat ned lite grejer från vinden.Det gör mej glad:)
Att pilla med bäbis grejer är alltid lika mysigt❤
Nu ligger jag och vilar igen och sedan ska jag försöka gå ut på gatan och provköra syskonvagnen ,har inte testad den alls då det var Roger och barnen som var i väg och köpte den.Spännande!Vi hör sen!❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: