Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fjärilar?

Publicerat den  i kategori Graviditet

Huva vilken natt.Är helt slut,har drömt så konstigt,undrar vad det betyder?
Det är väl i och för sej inte så konstigt att jag drömmer nu då hjärnan går på högvarv:)
Börjar bli lite nervös också ,har fjärilar i magen:)Är så förväntansfull samtidigt som jag lite orolig såklart.
Hoppas bara att Lilly är lika pigg som Elly var,då löser sej resten sen❤
Gud vad jag kommer sakna mina barn och man när jag är borta,tur att det inte är allt för långt för att dom ska kunna hälsa på mej.
Nä,nu dags för lite kaffe och sedan fixa det sista,och i natt är sista natten som jag sover hemma på ett tag:)❤
Kramar!

Anonym
Publicerat den 2013-10-06 klockan 17:33:42

Lycka till!! Det kommer att gå bra och jag ser fram emot bäbisbilder snart! Kram

Anonym
Publicerat den 2013-10-06 klockan 17:34:53

Från Titti och släkten i Jönköping!!

Anonym
Publicerat den 2013-10-06 klockan 17:34:53

Från Titti och släkten i Jönköping!!

Hanna
Publicerat den 2013-10-07 klockan 00:41:53

Håller tummarna för att allt ska gå bra så att du och bebben snart får vara hemma igen hos alla fina systrarna och pappan. Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: