Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

En dag mindre!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Ännu en natt har på något vis passerat....Skönt!
I går på eftermiddagen ringde då läkaren,och berättade att remiss var skickad och att han även ringt till Ö-vik och informerat om läget.
Nu är dom riktigt insatt i mitt fall och det känns så skönt.Däremot vågade dom inte starta förlossningen i helgen,då resurserna är sämre då.
Vi kom i alla fall fram till att jag ska försöka stå ut till Måndag,då vi fick tid kl 10.30 för Induktion:)Så skönt att ha ett klockslag och en dag:)Men givetvis är jag välkommen innan om det inte går helt enkelt.Med den vetskapen så ska det nig gå,tjurig som jag är.Har jag överlevt i 10 veckor med huvudvärk så borde jag klara 3 dagar till.Så känns det just nu i alla fall,men vet vid det här laget att man inte ska ta något för givet❤
Annars har morgonen varit ok,Elly har suttit och morgon myst i Agnes famn,och det har kokats tuttar och flaskor:)
Nu ska Elly strax på dagis och jag ska gå och lägga mej igen❤KRAM❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: