Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Äntligen!

Publicerat den  i kategori Sveriges Mästerkock
Äntligen har den andra mästerkocken, Åke, anlänt!
Nu finns ett repotage om oss på TV4's Mästerkockssida! Läs det här :).

Annelie
Publicerat den 2011-02-14 klockan 18:00:39 Blogg/hemsida http://iingemarsdotter.blogg.se/

Kuuul!! :)

Ullis
Publicerat den 2011-02-14 klockan 20:20:40 Blogg/hemsida http://ullismahler.blogspot.com

Så himla roligt!

Är så glad för din skull, men förstår att det är pirrigt =)

Det kommer att bli succé ska du se.

Lycka till!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: