Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Nostalgi,Mandel mjöl och Macaroon bak......

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Är äntligen lite piggare tack och lov!Skönt att man orkar njuta av solen och lugnet denna Lördag.Bara jag och 2 tjejer hemma,resten är S-vall på handbolls cup.Tyvärr är jag inte så pigg så jag kunde följa dit:(

Sugen och baka är jag i alla fall efter att bara varit sängliggandes i en vecka så i morgon blir det Macroons bak,och till min stora förtjusning så har Ica Rödsta fått hem mandel mjöl:)Tjoho!! Säger jag bara.Det spar ju såååå mycket tid:)
Det följde även med 2 helt underbara påskägg,riktiga nostalgi ägg:)

Nä nu är det dags att utfodra dom 2 som är hemma:)Kram på er!





Marie
Publicerat den 2012-03-31 klockan 19:48:25

Fina påskägg :-) tar inte babbi bilder till din blogg längre? Fler som undrar...

Linda
Publicerat den 2012-03-31 klockan 20:59:15 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Ja visst är dom underbara.....

Jag är har varit sjuk en längre tid nu så då har det inte blivit några Babbi bilder...Sen har det varit önskemål om oftare uppdateringar med smarriga recept och då är det ju helt omöjligt att Babbi ska fota,det är ju trots allt en mat och bak blogg;)men några fina Babbi bilder kommer det nog att kunna erbjudas framöver hoppas jag:)

Tessa
Publicerat den 2012-04-04 klockan 22:50:08

Har du något bra recept på macroons? :)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: