Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Mera Bäbis

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Bara för att jag är som tokig på att vilja se och pilla på bäbis prylar just nu,så tror jag även att alla andra är så;)Så här lite bilder på Elly´s lilla bäbishörna som börjar ta form....Kramar





Stina
Publicerat den 2012-03-08 klockan 18:43:31 Blogg/hemsida http://vikla.se

Jag vill :)

Men jag får liiite ångest över hur långt du kommit.

Linda
Publicerat den 2012-03-08 klockan 19:12:57 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Fina Stina,det är ett sätt att överleva för min del just nu,allt är så dryyyyyygt;) Tycker för den delen att du också har kommit långt,hoppas att vagn bekymret är löst snart:)

Anonym
Publicerat den 2012-03-08 klockan 21:01:37

Ja du är ju snart i mål dessutom :) Jag började se över allt jag också skrivit om plus lite tillagt nu, inspirerad av dig, så jo jag är nog i bättre fart än jag tror :)

Det är det där med vagnen då...



Anonym
Publicerat den 2012-03-09 klockan 11:29:17 Blogg/hemsida http://silverblink.blogspot.com

Åh va fint=) Hoppas de inte sett fel så det är en liten kille där inne. Jobbigt att byta allt till blått=) Vilket datum kommer hon?

Linda
Publicerat den 2012-03-09 klockan 16:39:37 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hi,hi ja undrens tid är inte förbi än men jag känner mej rätt så säker på att det är en tjej efter 8 ultraljud och 1 fostervattensprov;)

BF är 14 Maj men vi kommer att bli igångsatta, så i slutet på April dyker hon nog upp:)Kram på dej




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: