Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Maija GoKnopp 12 år!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er vänner!
Längesedan nu,men nu har lite av min blogglust kommit tillbaka:)Har mycket att visa er,så det är väl bara att sätta igång:)Börjar med lite bilder från min älsklings Maijas 12 årsdag:)

Ha det gott!Kramen



















Åke Lithen
Publicerat den 2012-02-09 klockan 08:22:21 Blogg/hemsida http://blogg.soppamannen.se

Men Lindagumman! Måste ALLT vara rosa jämt?

Kram och var rädda om er

Linda
Publicerat den 2012-02-09 klockan 08:25:17 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Men Åke du vet ju hur jag är:)Du känner ju mej.....kanske ska ha en färg chock snart här i bloggen:)

Hoppas du har det bara bra och hälsa Marianne

Anonym
Publicerat den 2012-02-29 klockan 13:37:13

Oj vilket rosa kalas. Känner igen mig lite haha.. Jösses vad sugen jag blev på jordgubbstårta!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: