Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

KLÄDDAX köpcenter, sol och mumsiga kolbullar :)

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Ja så såg min gårdag ut ;).

Härliga lördag med mys på Kläddax när mina goda vänner hade sin Invigning: Stort Grattis till er båda!
Det har verkligen blivit jätte fräscht och trevligt att shoppa loss där nu, ni har gjort ett helt fantastiskt jobb ;). Och jag vet att det är många, många som tycker som jag ;).

Oj, ojoj så kul för Tony och Pernilla att ni var så GALET många som ville vara med att dela deras stora dag!Fantastiskt!

Janne Röhlander stod för snacket i vanlig proffsig ordning, jag bjöd på lite cider och tilltugg, bröderna Sjölander bjöd på härlig musik, personalen för glatt humör ;). Utanför så tävlades det, kastades godis och stektes kolbullar som var magiskt goda. Det var premiär för mej, men det var inte den sista kan jag säga ;).

Ja som sagt så hände det lite smått och gott hela dagen, men dagens höjdpunkt var när goaste Liam klippte bandet :).

Och grymmaste bruttan Babbi var ju med mej idag, så här får ni lite härdliga bilder :).

Ha en fortsatt trevlig dag, för det ska jag och sen ska jag fortsätta med Matstaffett planeringen ;).
Längtar som en TOK!

Kramis till er alla!

Moa
Publicerat den 2011-05-09 klockan 22:19:36 Blogg/hemsida http://mummii.blogg.se/

Du är så vacker, Linda! :)

Linda
Publicerat den 2011-05-10 klockan 15:25:16 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Men Tack detsamma finaste MOA,och grym å sjunga är du med;))Kramis på dej




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: