Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Fullspäckad Lördag

Publicerat den  i kategori Middag för många
Oj, vilken dag det var igår, fullt upp från morgon till kväll :). Mycket trevligt!

Började dagen på fina butiken LillaSyster, underbart! Kände mej så otroligt välkommen, och sen så är det ju bara sååå mycket man vill ha, eller rättare sagt ALLT! Precis min stil, och Ulrika är verkligen grym på att ta hem gobitarna ;).

Hade bakat Mästerkocks pajen och choklad cupcakes dagen till ära, smarrigt värre!
Bilder från LillaSyster kommer in senare i bloggen, eftersom jag glömde visst min kamera där!
Tack snälla Ulrika för att jag fick vara med er, ni är ett gäng fantastiskt härliga människor!

Direkt eferåt så bar det i väg till Långsele för att laga middag till Babbis mamma Karin som fyllde 60 år. Grattis!
Mycket roligt upplägg då hon inte hade en aning om att jag stod hemma i hennes kök och kockade för fullt! Ni kan ju tänka er minen när hon kliver in och jag står där:). Oslagbar!

Är jätte glad för att jag fick dela dena härliga födelsedag med er alla, Tack, tack!
Recept kommer senare under dagen, men här kommer i alla fall lite bilder som givetvis Babbi fotat:)
Kram så länge, för nu ska jag ut i solen och dricka kaffe!

Karin
Publicerat den 2011-03-13 klockan 18:49:21

Tusen tack Linda för en underbart god middag.

En fantastisk känsla att få komma hem och mötas av det jag fick uppleva igår.

En stor kram till dig från mig




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: