Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Hur mycket tvätt kan det bli?

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Heeregud alltså, här hemma hos familjen Tjällberg blir det mycket tvätt vill jag lova... .brukar tänka tillbaka på tiden med ett barn, när jag till och med strök trosorna :) Den tiden är förbi. Nu stryker jag ALDRIG, jag ska vad glad om jag hinner hålla undan berget som blir :)

Det märks att det har hunnit bli 3 tonåringar här hemma, rena kläder på morgonen, duscha, träningskläder, duscha igen, och helst ännu en gång, men snälla nån, dom luktar inte illa eller har flottigt hår, som dom tycks tro :) Härliga ljuvliga ungar som håller mamma varm......

Har varit i tvättstugan nu och skulle para strumpor, men jag gav upp ,hur kan det komma sej att det inte finns något par fast alla strumpor är rentvättade? HHm, jag har aldrig kommit på något riktigt bra svar på det :)
Härligt att sommaren snart är här, då kommer flickorna Tjällberg få gå utan strumpor och skor :) Kram L
C
Publicerat den 2011-01-27 klockan 11:19:38

Ååååååå vad jag ä glad att du komm vidare!! Inte för att jag känn dej el så, men du ser allti så god å glad ut! Åsså ä vi ju från samma ställe :) jag hejar på dej!! å du vilken grymt söt fin blogg du hade jag ä tok glad att jag hittade hit! Den här lär jag följa kan jag lova!! Å att du hade 6 barn kunde man ju int ana!!! faaaaan vilken tokfräch 6 barns mamma!! Hejeheja!! å pepp pepp pepp!! Kommer som sagt följa programet å bloggen slaviskt :) Önskar dej allt gott!!!

C
Publicerat den 2011-01-27 klockan 11:22:41

Meeen kom int min första komentar fram?! :( Jag ville bara säja att jag hejar på dej å att du verkar enormt god å glad å fin! Å att du hade världens söt finaste blogg!!

Å jag önskar dej allt gott!!

Å frächare 6 barns mamma kan ju int finnas!!! Hejehejaheja!!!

Lycka till!!

Linda
Publicerat den 2011-01-27 klockan 12:04:36 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Men tack,snälla rara du!Tror aldrig i mitt liv att jag fått sån fin komplimang nån gång,blir alldelens varm och glad:)

Vad kul att du gillar bloggen,och hoppas att du kommer att få lite glädje och inspiration från den,kram L




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: