Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Vilken underbar dag ;)

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Är varm i hela kroppen, av glädje över allt fint ni skrivit till mej.
Jag kan läsa om och om igen, och jag blir lika rörd varje gång. Ni är ju bara för härliga. Tack!

I dag går telefonen varm vill jag lova :) Det känns vääääldigt ovant med denna uppståndelse.... Blir man någonsin bekväm i den situationen tror ni? Det vet e tusan, men det lär tiden utvisa :)

I morgon vankas det kalas här hos familjen Tjällberg, då en av tjejerna fyller år, jag hade sååå stora planer på vad som skulle bakas och fixas, men denna sura förkylning har fått mej att inse att jag är inte mer än människa, och vi får helt enkelt ta det som det kommer :) Dygnet har helt klart alldelens för lite timmar just nu. Kan ni fatta att jag till och med tackade nej att få se ÅRETS KOCK live.... Herre Gud jag mår nästan illa när jag skriver det här, för den chansen lär inte komma igen :(

Hur som helst så måste jag baka lite idag  i alla fall och fixa lite paket och så, hoppas jag kan bjuda er lite fina bilder senare idag.... Tusen kramar till er från mej

Sanna
Publicerat den 2011-02-03 klockan 14:39:20 Blogg/hemsida http://www.liillajaag.bloggplatsen.se

Hej!!



Jag hoppas att du går vidare i Sveriges Mästerkock...!!! Håller tummarna :)!!

Vem fyller år?

//Sanna Claesson

Linda
Publicerat den 2011-02-03 klockan 15:44:58 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hej Sanna! Tack för att du håller tummarna för mej:)Det är Maija som fyller år i morgon....ha det så bra Kram L

Lisa
Publicerat den 2011-02-03 klockan 16:48:42 Blogg/hemsida http://scraplivet.se

Stort grattis Linda!

Bonnit? Det är väl så där vi låter! ;-)



Satt och kikade på reprisen i natt när jag kunde. (jobbade).



Jag missade när de bedömde din mat, så nu skall jag snoka på tv4play! :D



Ha en bra dag, och hoppas att förkylningsbacillerna försvinner illa kvickt!

Anonym
Publicerat den 2011-02-03 klockan 19:23:17

Snälla .. kan du inte hjälpa mig med en sak? Det är så att jag mer än allt vill ha en onepiece MEN dem är så ruskigt dyra och med ett ynkligt studiebidrag på 1050 så räcker inte pengarna långt. Nu är det så att dem ger ut rabattcheckar på 50% om dem får in 200 tusen fans på facebook innan den 10e februari. Nu är det bara 18 tusen till som måste "gilla" deras facebook-sida. Så kan du inte vara utgillig och sprida ut detta så en fattig student kan få sin efterlängtade onepiece till halva priset?



kram

Moster Kerstin
Publicerat den 2011-02-03 klockan 19:51:56

Heja på älskade unge! Moster är sååå stolt över dig! Tycker att du får vara med alldeles för lite i Masterchef. Allt ljus på dig!

Jenny
Publicerat den 2011-02-03 klockan 21:45:00 Blogg/hemsida http://www.chip-stina.bloggplatsen.se

Massor av GRATTISKRAMAR!

Härligt jobbat, nu håller jag tummar och tår för dig!

Petra
Publicerat den 2011-02-05 klockan 00:50:58

Tykte du var otroligt duktig i Sveriges Mästerkock... du är så himla stark och modig att du ställer upp på tv. det skulle jag aldrig göra.




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: