Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

ICA nära Sollefteå

Publicerat den  i kategori Uppdrag
Idag (fredag) mellan kl 11-17 står jag på ICA nära i Sollefteå och lagar Moules Marinieres!
Kom gärna förbi och smaka och säg hej :)
(annonsen publicerades i lokaltidningen Allehanda igår, därför det står "imorgon" i annonsen)

jenny
Publicerat den 2011-02-22 klockan 21:38:42 Blogg/hemsida http://hyperballad-poetry.blogspot.com

åh vad kul!

hittade till din blogg på något sätt och tyckte att jag kände igen dig, såg sedan att du varit med i mästerkock och tänkte direkt wow!

jag och min man önskar dig all lycka till och hoppas att det ska gå bra för dig!

fin blogg, fina bilder och härliga recept!

kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: