Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Per Morberg

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er!
Idag fick jag höra någoting som nästan fick öronen att trilla av. Per Morberg var tydligen här i Sollefteå förra helgen på genomresa. Mycket trevligt tycker jag! Mindre trevligt var väl att INGEN lyckades få fram ett hotell rum åt honom. Efter många om och men, fick han ringa Kramfors ( 4 mil härifrån ) för att kunna få övernatta innan han skulle resa vidare. SKANDAL tycker jag!

Men och andra sidan, hade han ju kunnat ringa till mig! För jag hade mer än gärna både fixat husrum, nattamacka och en kall öl, vilken tid på dygnet det än varit ;). Även om dom var ett helt filmteam så de var många, så har vi många sängar här hemma, hade bara tryckt ihop alla barnen i en enda säng för att fixa plats åt dom ;). Jaja, här kommer det iaf en bild på godingen och synd att han inte ringde ;)


Bild: Google

Babbi - Bloggdesigner ♥ Fotograf
Publicerat den 2011-08-18 klockan 19:00:27 Blogg/hemsida http://babbi.se

Dåligt! :-(. Synd han inte hörde av sig till dig så du fick bjuda han på din härliga närvaro! ;)

Stina
Publicerat den 2011-08-18 klockan 22:11:50 Blogg/hemsida http://www.vikla.se

Ja men, finns det inget rum så finns det ju inget rum... Det spelar väl ingen roll vem som begär ett. Se det positivt, Sollefteå är så grymt eftertraktat att det helt enkelt var fullt på ALLA hotell ;) vilken pr!!!

Hade ju varit coolt om han ringt dig ;) du hade kunnat skicka barnen över gatan till mamma, och bjudit ner kändiskåta Stina på en öl också ;)

Linda
Publicerat den 2011-08-18 klockan 23:18:42 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Ha,ha Stina jag garvar i hjäl mej,du är så himla rolig...jag hade en tanke på grannen,och givet skulle ju du komma hit på en öl,synd bara att han inte hade vett att ringa,frågan är ju om han hade överlevt:))



Hade det varit fullt så hade det och inget att göra åt,men nu var grejjen att ingen svarade i telefonen:)det är ändå lite pinit om man driver hotell:)Kram på dej fina Stina

Catarina Molitor Sjöberg
Publicerat den 2011-08-21 klockan 09:23:44

Jag blev aldrig tillfrågad. Har öppnat upp hotell för filmteam tidigare, så varför inte för Per Moberg.

Linda
Publicerat den 2011-08-21 klockan 18:10:34 Blogg/hemsida http://mammskitchen.blogg.se/

Men attans Catarina,att dom inte tänkte på dej,tänk vad dom skulle ha fått det bra då:) Med din goda service känsla och allt:)

Stina
Publicerat den 2011-08-21 klockan 21:47:55

Aha, ja det var ju skillnad... Dåligt absolut, och synd för stan istället för bra...

Kram!

Nathalie
Publicerat den 2011-08-21 klockan 22:29:32 Blogg/hemsida http://cookieetime.blogg.se/

Dålig stil .. tänkte bara slänga en kommentar om att jag verkligen gillar din söta blogg. Mycket inspiration, kram! :)

Linda
Publicerat den 2011-08-22 klockan 09:46:11 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Hej Nathalie! Gud vad glad jag blir att du får inspiration från mej,då har jag ju lyckats:) Kram på dej!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: