Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Noll inspiration...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Hej på er !
Brr, vad kallt det börjar att bli ute, hoppas det är tillfälligt bara :).

Det är så mycket jag vill göra i bloggen men jag vet inte vad det är med mej riktigt, har liksom ingen inspiration alls, och det är inte likt mej alls :(.

Det kanske blir bättre när skolan börjar och vardagen är tillbaks..... Hoppas på det!

Vad skulle ni vilja ha för recept här?
Ni får gärna skriva önskemål så kommer jag säkert igång med mat och bak hysterin igen :).

Kram på er så länge!


Åke Lithen
Publicerat den 2011-08-10 klockan 13:36:12 Blogg/hemsida http://blogg.soppamannen.se

Sätt dig ner och fundera ut en långpannekaka, typ kärleksmums. men med Linda's touch + säsongens frukt och bär. Kommer garanterat att bli en succe med din grymma känsla för GoFika.



Och för Andreas skull så rekommenderar jag att du gör en rosa frosting ;)

madde perssonc
Publicerat den 2011-08-10 klockan 14:16:20

Hejsan!! tycker att vi ska ta och funders ihop några recept tillsammans, mrd lite "sollefteå" insperitation..går säkert att hitta på något med getmese och getost! häls madde

madde
Publicerat den 2011-08-10 klockan 14:20:16

Förlåt min dåliga stavning på de andra kommentaren, det är så små knappar på telefonen :)

Linda
Publicerat den 2011-08-10 klockan 15:07:08 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tack Åke;) Ska genast göra en långpanne kaka,du är toppen,tack för hjälpen:)Återkommer med bild när det är klart...kramis



Madde absolut ska vi göra det:)Har mycket på gång nu och där ingår det getost ti förrätten och blir allt av så kanske det till och med kommer att filmas lite hos dej:)Kram så länge

heidi
Publicerat den 2011-08-11 klockan 20:27:48

det skulle vara fränt om du gjorde glass med en glassmaskin!

det är ju så att jag ALLTID misslyckas med glassen! den smälter och smakar inte sött alls. sen när jag fryser in den så blir den stenhård som is! fast det beror ju på om du har en glassmaskin... annars vore det kul att testa utan. :)

kram!

Marina
Publicerat den 2011-08-13 klockan 20:00:29

Hej jag läser dig blogg den är väldigt intressant, jag skulle vilja att du gör nåt med älgkött för det är så gott, hoppas du gör nått

Nathalie
Publicerat den 2011-08-15 klockan 13:41:57 Blogg/hemsida http://nathaliebakar.blogg.se/

Hej Linda!



Jag skulle tycka att det var roligt om du gjorde en smarrig cheesecake och la ut receptet på. Eller någon god och enkel tårta! Eller varför inte en somrig paj. :)



Kram Nathalie!

Linda
Publicerat den 2011-08-22 klockan 09:56:05 Blogg/hemsida http://mammaskitchen.blogg.se/

Tack tjejer för att ni hjälper mej med vad jag ska göra,tänker göra både glass,älgkött och nån smarrig tårta framöver:)kram på er




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: