Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Alla knep är tillåtna...

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag
Här vägrar magsjukan ge sej. Precis när det lugnat sej så länge att man tror det är över så är set dags igen.  Fast det är bättre, mycket bättre faktiskt.

Elly vägrar att dricka och det är ju inge vidare. Det gör mej orolig att blöjan var krut torr i morse och alla försök till att få i ungen vätska misslyckats, Inte ens en drink buffé liknande finlandsfärjans (dock utan alkohol) lockade damen till en liten sipp, desperat mamma som börjar få panik då jag vet att blir det sjukhuset så kommer det bli Sundsvall då det är helg.... Då kommer Maija och Alva på att vi dukar upp ett kafferep med vatten i lilla kannan, och JAAA det funkade, nu vill Elly bjuda på kaffe hela tiden. Tack gode gud❤





Mio
Publicerat den 2014-04-11 klockan 21:21:47 Blogg/hemsida http://miomille.blogg.se

Så klokt!
KRAM <3




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: