Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Vill bäbis ut?

Publicerat den  i kategori Middagstips

Hej på er!Hoppas ni haft en fin helg.
Min har tillbringats i sängen i ett mörkt sovrum med skallebang från helvetet:( Inte allt för uppmuntrande men vad gör man?
I Fredags var det dags att kolla tappen på förlossningen igen då jag har börjat öppna mej,har käkat bricanyl en månad nu för prematura sammandragningar som har gjort nytta tills nu som det verkar:(Hade tid idag igen för koll och då hade det öppnat sej ännu mer så nu fick jag en kortison spruta i baken för att skynda på lungmognaden på bäbis,hoppas verkligen att fröken behagar att stanna några veckor till...ska tillbaka i morgon för ytterligare en spruta,och det känns ju bra i alla fall.Hoppas nu på en lugn kväll och natt med minimalt med sammandragningar.
Glad blev jag i alla fall när jag kom hem och öppnade postlådan och såg att min beställning från Brallan by Alice hade kommit,hon syr kläder mm på beställning,perfekt om man vill ha det där lilla extra❤
Visst är det väl sagolikt gulligt?

Titti Marcusson
Publicerat den 2013-09-02 klockan 16:06:52

Men, ojj då!! Hoppas bebisen vill stanna kvar i magen! Vilken vecka är du i? Lycka-till-kramar!!

Linda
Publicerat den 2013-09-02 klockan 17:09:09

Ja det hoppas jag med Titti,jag är bara i vecka 29+3 så hoppas på att få vara gravid ett bra tag till:)Kram till er❤

Marie Bergman
Publicerat den 2013-09-02 klockan 18:04:36 Blogg/hemsida http://livetiluxemburg.se/

Supergulliga kläder! Lycka till med allting nu! :)

LORISSA LOVEBOMB
Publicerat den 2013-09-02 klockan 19:08:51 Blogg/hemsida http://lorissalovebomb.se

Väldigt fint! Hoppas hon inte behagar komma ut riktigt än, men stort lycka till i förskott i vilket fall som helst :D




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: