Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Välkommen kväll!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag började morgonen rätt bra:)Jag var uppe först i huset ,som varje morgon och hann fika i lugn och ro innan resten av familjen började att vakna till liv.Maija skulle iväg på handboll så hon blev väckt tidigt .Alva och Agnes har varit med kompisar och Roggan har dammsugit och skurat.Tur man har en duktig man:)
Själv har jag faktiskt lyckats både med att vika in tvätt och laga middag,vilket jag ångrar nåt djävulskt nu....
Middagen blev god i alla fall så det var ju bra.
Vi hade fyndat ryggbiff på ICA som jag körde hel i ugn .Hur gott som helst!
Nu har jag precis sövt ner Elly som var övertrött då lilla fröken fick för sej att inte sova någon middag idag,men nu råder det lugn i huset så nu är det dags för lite kaffe iväntan på Körslaget:)Ha en härlig Lördagskväll💕😘




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: