Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Sollefteå förlossning❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Godkväll i stugan!Har varit på koll igen,då sammandragningarna vägrar ge sej...Ny koll i morgon,hoppas på underverk.
Drömmer om att få föda min sista dotter här i Sollefteå men inser för varje dag som går att så kommer det inte bli...
Jag tycker att vi har en fantastisk förlossning här i Sollefteå med dom allra bästa och underbaraste barnmorskorna ,och önskar så att det fanns en barnavdelning kvar så man fick föda tidigare än vecka 36 här.
Fortsätter huvudet att bråka så blir det snart induktion då alla är glada att jag lyckats gå så här länge, och då blir det Ö- vik och det är ju bra,om nu inte bäbis bestämmer sej för att komma tidigare än Fredag vill säga.
Har fött både i Ö- vik och Umeå förut och det har varit toppen men som barnen skulle sagt Sollefteå ÄGER❤

Dagens höjdpunkt var i alla fall att pallra sej upp från sängen och få snusa på nybadad och gosig bäbis❤

Emma
Publicerat den 2013-09-16 klockan 18:18:20

Hittat dig via systers länk :-) Ditt beröm till vår förlossning väger tungt, du om någon vet ju vad du pratar om! Håller alla tummar och tår att vi får äran att träffa er åttonde här på förlossningen Solle!

Linda
Publicerat den 2013-09-16 klockan 20:45:53

Emma jag gör ALLT som står i min makt för att få föda hos er❤ Den drömmen får mej att Kämpa och att inte ge upp!
Ni är verkligen toppen,och det menar jag med hela mitt hjärta❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: