Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Sängläge!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Varit på koll och det var lite försämrat :( Får fortsätta att vara hemma om jag inte gör något annat än att ligga ner,så det är bara till att bädda ned sej igen.Tre Kronor på datorn och nya Mama i handen gör det lite trevligare.
Läget känns lite lugnare nu eftersom bäbis är större,det är möjligt att föda här och ringa efter transport till Sundsvall åt bäbis än att riskera att det går för fort så hon kikar ut redan i ambulansen,och allt blir ju bara bättre och bättre ju fler dagar som hinner gå.Allt känns rätt bra trots allt !
Hur saker och ting än blir så har vi våran bäbis här om inte ens 3 veckor.Herre Gud, det känns lite overkligt!
Nä nu ska jag bädda ner mej och läsa lite❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: