Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Koll igen!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Hej på er!Känner mej på så härligt bra höst humör idag.Jag älskar hösten,och den härliga kylan som börjar komma smygande är så skön för min huvudvärk.Att det är så vackert med alla färger gör inte saken sämre.
Mamma är här idag igen och dofterna sprider sej i huset.Underbart!
Idag bakade hon Märtas skurna,wienerstänger,och rulltårta med hallon fyllning.Tacksam är jag!
Var på koll idag och pratade hur vi ska gå vidare med allt.Det ska pratas med barnläkare och planeras lite,så kanske jag kan få föda här,är så glad att jag har världens bästa och mest omtänksamma läkare man kan tänka sej.
Det finns ju dock några MEN,bl.a. Att mina ögon inte är i så bra skick så ska på ögon igen och kolla hur illa det är,är det försämrat kommer jag bli igångsatt omgående. Det andra problemet som inte går att styra över är om bäbis kommer av sej själv innan.Hon hade tryckt ned sej rejält sen sist ,förklarar att jag känt av mer sammandragningar igen,jag som hade börjat släppa den tanken helt....
Men som sagt det går inte att styra över,kommer hon så kommer hon Lill hjärtat ❤
Just ja det gjordes även en ny mätning på hur stor hon är och hon ligger lite över nu 2300 g uppskattades hennes vikt till idag,och det är ju toppen.
En mycket bra dag än så länge😃😘
Kram på er!

Anna
Publicerat den 2013-09-25 klockan 23:59:18 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.se

Usch låter inte bra med synen men härligt att du har gott humör. Hälsa till mamma från mig :-) är det de på bilden ni kallar Märtas skurna? Vi kallar de Johan-kakor efter min kusin. Ta hand om dig. Kram Anna




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: