Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Hemlängtan!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Jag HATAR att vara borta,jag är så otroligt hemmakär❤Sovit som en kratta med envisa sammandragningar som inte vill ge sej.
Läkarna har i alla fall bestämt att inte stoppa förlossningen längre utan vill hon komma ut så är hon välkommen.
Det betyder inte att det behöver bli nu utan hon kan vänta på sej.Det är ingen som vet när det sätter i gång på allvar.
Väntar på morgon ronden och höra vad dom säger,händer det inget mer så borde jag väl få kunna åka hem tycker jag,ligga här och glo rätt upp och ner blir man ju galen av❤
Uppdaterar status senare....
Igår fick jag massor med energi och kärlek när delar av min familj kom på kram kalas,saknar dom enormt!

Vickan
Publicerat den 2013-09-08 klockan 10:02:17

❤ kram till dig ❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: