Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Bröllopsdag!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Idag har jag och Roggan varit gift i 13 år,saknar min familj något oerhört men idag är det om ännu värre....En riktig deprimerad skit dag....
Har känt mej stark hittills men idag brast allt.Huvudet och synen ännu sämre,morfinet hjälper inte,vill pussa på min man❤Vill åka hem....
Dom kan inte hjälpa mej mer än med smärtlindring vad gäller huvudet så då tyckte jag att jag kunde få åka hem,det tyckte inte dom...Sa att jag kommer att åka hem i morrn ändå om inte tappen är mer påverkad och som ett brev på posten kom sammandragningarna som har lyst med sin frånvaro hela dagen,som sagt vilken JÄVLA skit dag,en liten tröst är faktiskt att skriva här och att ni är några som läser och tänker på mej❤Tack för att ni finns!

Anna
Publicerat den 2013-09-09 klockan 18:47:12 Blogg/hemsida http://iannasliv.blogspot.se

Grattis på bröllopsdagen! Hoppas att i morgon blir bättre än idag ♥ kram Anna

Anneli
Publicerat den 2013-09-09 klockan 19:33:00

Grattis på bröllopsdagen!!!! Tänker på dig.....<3

Lotta
Publicerat den 2013-09-09 klockan 20:08:20

Kramar till dig!

Stina
Publicerat den 2013-09-09 klockan 20:19:34 Blogg/hemsida http://vikla.se

Blä för skitdagar, särskilt när de SKA vara glädjefyllda :(
Grattis på bröllopsdagen hur som helst och kämpa på!!!
Kram.

Anki
Publicerat den 2013-09-09 klockan 22:25:28

Fy, vad jobbigt lider och tänker med dig!! Hoppas morgondagen blir bättre!!




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: