Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Uttråkad!

Publicerat den  i kategori Graviditet

Tänk att det kan vara så tråkigt att vila... Tiden går så otroligt sakta när man inte kan göra något.
Det som hjälpt mej att få tiden att gå idag är besök av Elin,en fågel som flög in i köket när jag vädrade som katten var snäll att fånga kvickt som bara den:)
Mycket kramar och gos med barnen,Att Melker åkte ur Kockarnas Kamp med en Bea,he,he Ja och nu blir det Hela Sverige Bakar sen hoppas jag på en lite bättre natt med några timmars sömn i alla fall:)Kram på er!

Ejje
Publicerat den 2013-10-03 klockan 22:21:59

Bästa mamma <3




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: