Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Underbart❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Helt underbart att äntligen få ha Lilly i sin famn och bara njuta❤❤❤

Anonym
Publicerat den 2013-10-08 klockan 13:47:13

Vad har hänt med det vänstra ögat?

Stina
Publicerat den 2013-10-08 klockan 15:05:13

Det har nog inte hänt nåt anonym, bara den gosiga kinden som trycks upp :) Helt underbart söt är hon Linda och Roger :)
Well done!

Stina
Publicerat den 2013-10-08 klockan 15:05:15

Det har nog inte hänt nåt anonym, bara den gosiga kinden som trycks upp :) Helt underbart söt är hon Linda och Roger :)
Well done!

Cathrine
Publicerat den 2013-10-08 klockan 15:07:33

Ahhh..Ännu en Tjällbergs snygging... Det har ni gjort bra.... Hoppas ni hälsa på 6:ans Loppis nån dag då jag är där.. <3

Sara
Publicerat den 2013-10-08 klockan 18:30:47

Hej!! Jag var så nyfiken hur det gått efter jag åkt hem så jag sökte reda på bloggen :)) Vad fin hon är lilla Lilly! Bra jobbat och stort grattis!!

Linda
Publicerat den 2013-10-09 klockan 20:15:22

Precis Stina ,Det har inte hänt något med ögat ?Eeeh?
Ja hon är ju som färdig,bara mindre💕Så dom blir ju tok söta ,34orna dom dom säger här i Ö - vik😀

Linda
Publicerat den 2013-10-09 klockan 20:17:53

Nääämen vad kul Sara❤Ja som du ser så gick allt fin fint men lite VÄL fort på slutet;)Ja hon är helt ljuvligt bedårande lilla Lilly❤Vi kanske ses i Sollefteå;)Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: