Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Jag och Lilly❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Nu är det bara jag och Lilly kvar då pappa Roger måste hem till dom andra barnen❤
Känns ensamt och lite sorgset ,tror mjölken håller på att rinna till för jag är lite extra gråtmild idag:)
Det var en känslomässigt stressig dag igår,då Lilly inte mådde så bra,Hon behövde mer syrgas ,fick röntga lungorna ,och hade det allmänt jobbigt,Det är bättre idag,hoppas det håller i sej❤
Nu ska jag börja att väcka henne för snart är det dags för lite bröstmjölk:)Hon får både på sked och i sond nu❤
Elin kommer och hälsar på oss i dag,det ska bli skönt❤Kram

https://cdn1.cdnme.se/2469098/6-3/pic_52550df29606ee080a51c31f.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/2469098/6-3/pic_52550dfd9606ee223e4d6c6d.jpg" class="image">

Jenny Viberg
Publicerat den 2013-10-09 klockan 23:43:38

Ta väl hand om er Linda o lycka till med den lilla tjejen <3 Lika söt som sina systrar...Grattis :-)




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: