Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Familjemys❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Åh vad underbart det har varit att krama och gosa med min familj.Dom har varit här och hälsat på idag.Inte Elin och Maija tyvärr då dom var på vift.Julias pojkvän var också med och hjälpte till med skjuts :)
Fullt hus med andra ord och en mycket fundersam Elly som undrande tittade på den fina lilla docka som till och med kunde röra sej,Låna den ,låna den bäbbos (läs bäbis) sa hon hela tiden,sen blev hon lite avis när pappa skulle hålla Lilly:)Hon ledsnade fort på lillasyster och spenderade mycket hellre tiden borta i lekrummen än att gosa med oss:)
I morgon kommer några av dom igen,då dom tagit hem kläder för tvätt ,så denna helgen har varit mycket trevlig ,och nästa hoppas jag att jag spenderar hemma i soffan;)
Kram på er fina ni ❤




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: