Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

❤Älskade ,lilla underbara Lilly❤

Publicerat den  i kategori Graviditet

Hon har kommit,våran underbara efterlängtade Lilly❤
Det finns inte ord som kan beskriva den kärleken ❤
Jag är så lättad och tacksam över att allt gick så bra och att våran flicka mår bra❤
Hon skrek när hon kom ut och jag fick ha henne på bröstet ett tag innan Roger fick bära henne till barnavdelningen. Efter fina fikabrickan och en dusch så gick vi upp till henne igen så jag fick se och känna på henne lite.Har inte fått hålla henne än ,som ni förstår så längtar jag efter det som en galning:)Men nu är det inte många timmar kvar till det....
Roger snarkar bredvid mej,men själv är jag alldelens för hög av lycka för att kunna slappna av riktigt än,det får nog bli en powernap under dagen i stället.Med min bäbis i famnen!❤
Det behövdes inget mer än en liten dos gel så var förlossningen ett faktum ,och klockan 23.59 kom hon,gick fort som tusan på slutet så ingen förstod riktigt vad som hände,men huvudsaken är ju att alla mår bra.Roger var en riktig klippa som alltid och fanns där för mej.Lugnet själv:)
Lilly vägde 2470 g och var 45cm lång.Helt perfekt och helt magiskt underbar❤Och Roger hann tack och lov ta ett kort när hon bara är några minuter gammal,ska syna henne i minsta detalj om ett tag och visa er några fler bilder.Kram från en mycket nöjd nybliven mamma och pappa!

Sonja
Publicerat den 2013-10-08 klockan 05:36:22

Stort grattis, vilken lycka!

Helena
Publicerat den 2013-10-08 klockan 05:43:18

Stort grattis till ert lilla underverk <3

Emma
Publicerat den 2013-10-08 klockan 05:50:29

Bra gjort, äntligen!!! Grattis till er alla! Ännu en söt tjej har ni lyckats med! Ser fram emot att ni hälsar på hos oss på specen/BB och visar upp. Stor kram!

Annica
Publicerat den 2013-10-08 klockan 06:07:24

Grattis till er alla!!!
Skönt att väntan är över :)

Angelika
Publicerat den 2013-10-08 klockan 07:41:08

Men så fin hon är!! Grattis :)

Maria
Publicerat den 2013-10-08 klockan 07:44:14

Stort grattis från familjen på Sotarvägen :-)

Sanna
Publicerat den 2013-10-08 klockan 08:04:28

Stort grattis till er alla!!! Så underbart söt hon är. Många kramar!

Helene J
Publicerat den 2013-10-08 klockan 08:38:04

Välkommen till världen Lilla tjejen!
Jättegrattis Linda, Roger och till Lillys fina syskon.

Stina
Publicerat den 2013-10-08 klockan 09:00:23 Blogg/hemsida http://vikla.se

Grattis i massor!!!

Mikaela Bergström
Publicerat den 2013-10-08 klockan 10:37:49 Blogg/hemsida http://mrsb.blogg.se

Vilken underbar liten tjej. Stort GRATTIS Linda! Jag längtar också efter en till. :) Stor kram från Mästerkocks Mickis ;)

Cathrine
Publicerat den 2013-10-08 klockan 11:49:56

<3 Grattis till Tjej nr 8... Spännade att få träffa henne framöver...
Klanen Josefsson-Sundelin

Carro
Publicerat den 2013-10-08 klockan 13:12:55

Massor med Grattis Kramar! ♥

E
Publicerat den 2013-10-08 klockan 15:40:02

Den största grattiskramen i världen till er alla! ❤️❤️❤️




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: