Startsidan   ♡    Instagram   ♡    Facebook

Underbar middag!

Publicerat den  i kategori En 8-barns mammas vardag

Igår hade vi Magdalena ,Fredrik och Elsa här på mysig middag.
Gud vad underbart det var att stå och kocka igen.Rena rama terapin för mej,mådde super hela dagen❤Dock inte idag men det var det värt;)
Vi bjöd på het pumpa soppa till förrätt med knäcke från Åre,varmrätt var hjortfile med potatiskaka,rödvinsås och variation på betor,efterrätt blev en knäckig äppelpaj med hem kokad kolasås och vaniljgrädde.
Vi åt och surrade kvällen lång och vi hade så trevligt.
Lilly och jag fick fin fina presenter oxå❤Tack ,tack!
Nä nu vankas det kaffe och efterrätt här,så vi hörs❤Kram




Ditt namn*
Kom ihåg mig?

Din mail (publiceras ej)


Hemsida lr blogg


Din kommentar

Linda Tjällberg

Hej! Jag är en 40 årig åttabarnsmamma från Norrland, som älskar att baka, och då allra mest ljuvliga små rosa bakverk. Min passion för mat och bak fick mig att söka till Sveriges Mästerkock 2011, och här i bloggen finns min resa i programmet, samt min vardag med min make och mina åtta döttrar :) Välkommen!

Follow on Bloglovin


Nu:
Idag:
I veckan:
Totalt: